Pomůžeme vám najít, co zlepšit,
a změnu s vámi budeme realizovat.

Klíčové oblasti,
které v našem interim týmu pokrýváme:

Strategické řízení   & HR

Firemní strategie, mise a vize firmy, strategické cíle, klíčová kompetence, organizační struktura, kompetenční model, restrukturalizace, nábor, motivace zaměstnanců a jejich rozvoj, firemní kultura, softskills.

Finance & Controlling

Finanční plánování a forecasting, plánování a řízení investičních a provozních nákladů, finanční reporting, zdroje financování, analýza finančních rizik, zvyšování ziskovosti, úspory nákladů, fúze a akvizice.

Obchod
& IT

Příprava obchodní strategie, definice prodejních kanálů, řízení obchodního týmu, obchodní reporting, aftersales, strategie řízení IT, HW infrastruktura, informační systémy, aplikace pro zvýšení efektivity.

Marketing
& Distribuce

Příprava marketingové strategie, komunikační plán online i offline, segmentace zákazníků, CRM, cenotvorba, produktový management, segmentový marketing, analýza distribučních kanálů a hledání nových.

Nezávislý pohled,
který vám rozšíří obzory. 

Znáte ten pocit, když jste v jednom kole? Pro samou exekutivu nemáte čas se zastavit, vykouknout z bubliny a rozhlédnout se kolem sebe. Podívat se na firmu s nadhledem, s určitým odstupem. Víme, že je to těžké. Naše poslání je pomoct vám s vystoupáním na pomyslnou rozhlednu, nasměrovat váš pohled k určitým cílům. Znovu se nadechnout a vydat se tím správným směrem.

Proč s námi spolupracovat?

Těch důvodů je určitě více než všechny níže popsané. V první řadě klademe důraz na to, abychom si sedli lidsky. To je to co nás spojilo jako tým Flexinity a dbáme, aby to fungovalo i směrem k našim zákazníkům. Umíme nabídnout naši kapacitu na krátkodobé i dlouhodobé projekty, vše je jen na domluvě. Objevte kouzlo interim managementu!

Flexibilní tým

Tým vzniká vždy podle vašich individuálních potřeb. Je jen tak "košatý", jak si daná situace vyžaduje. Přizpůsobit ho je jen otázka několika okamžiků.

Efektivní spolupráce 

Tím, že společně máme mnoho let "multi-zkušeností", umíme se rychle zorientovat, nacházet řešení, poskytnout vám podporu pro rozhodování a změnu realizovat.

Komplexní přístup

Ani podnikání není černobílé. Na firmy se sice díváme hodně přes čísla, výsledovku, finanční ukazatele. Je ale důležité rozumět i souvztažnostem. 

Do týdne návrh řešení

Už do týdne od zadání můžete vidět první výstupy naší práce, poznat naše uvažování a seznámit se s tím, co bychom ve vaší firmě změnili a jak řešili klíčové otázky.

Praktický pohled

Stojíme nohama na zemi a snažíme se dívat na věci pragmaticky, používáme selský rozum. Naší řeči, i terminologii budete určitě rozumět.

Odměna za výsledek

Věříme tomu, co děláme a jak to děláme. Nebojíme se být za naši práci odpovědní. Stejně jako za výsledek, který se zrcadlí ve vaší spokojenosti.

Jak interim spolupráce probíhá?

Nejprve si obecněji popovídáme o vaší situaci. Tento iniciační krok stačí i po telefonu. Dle toho sestavíme řešitelský tým, který bude mít svého vedoucího a jen takový počet a skladbu členů, jací jsou potřeba. Vedoucí zahájí projekt a provede vás cca 3-4 hodinovým strukturovaným dotazováním, kde se již ve větším detailu seznámíme s vaší firmou a identifikujeme hlavní oblasti řešení. To probíhá ideálně u vás ve firmě, případně prostřednictvím video konference. Následují tyto 4 kroky:


01

Uděláme vstupní analýzu

Na základě vašich interních dat a dat z trhu si uděláme obrázek o vaší situaci. Čím lepší data nám dáte k dispozici, tím lépe se zorientujeme.  Naší práci stavíme na faktech. Pokud nemáte dostatečná data o trhu, konkurenci apod., pomůžeme vám je získat.

02

Vytvoříme zadání
a zadefinujeme oblasti k řešení

Tím, že poznáme trh a vaši situaci na něm, budeme schopni vypracovat kvalitní zadání. Bez něj se nehneme a ze zkušenosti je to nutnost pro nás i pro vás. Popíšeme si tím dobře i výchozí stav naší spolupráce, její rozsah a výstupy.

03

Pustíme se do práce

V našem týmu  dáme hlavy dohromady a začneme hledat varianty řešení, případně uděláme dílčí kroky či šetření, abychom si potvrdili naše hypotézy, scénáře. 

04

Do týdne od zadání dostanete výstup
a akční plán realizace

Do týdne od zadání vám odprezentujeme, na co jsme přišli tzn. návrhy opatření, strategie, případné investice a harmonogram. Vše samozřejmě záleží na zadání, rozsahu informací atd. Je už pak jen na vás, zda se rozhodnete pokračovat a společně pak přistoupíme k realizaci.

Strategie přetváříme v živé projekty,
které přináší firmám užitek.